piątek, 5 lipca 2013

W PODRÓŻY...

Minęła północ, co oznacza, że zaraz dojadę do Laskowic Pomorskich, a potem dalej, aż do Jeleniej Góry. Zaczyna się moja wakacyjna podróż, z której wrócę pod koniec lipca. Jednak będzie to tylko krótki przystanek w wakacyjnych wyjazdach i nie wiem, czy w tym niedługim okresie czasu zdążę podsumować moje czytelnicze dokonania z tej części lata. Prawdopodobnie pojawię się tu z powrotem dopiero w połowie sierpnia bogatsza o nowe literackie uniesienia. :) 


Zatem pozdrawiam Was wszystkich wyruszając w góry! Życzę miłych wieczorów z książką przy zachodach słońca oraz miłych chwil z literaturą w blasku dnia i przy świetle księżyca. 


2 komentarze:

  1. Miłych wakacji :)
    Zapraszam na mój nowy blog:
    http://aktualnosci-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miłych i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli udało Ci się znaleźć chwilkę czasu, po to, aby przeczytać powyższy tekst, proszę, znajdź drugą chwilkę, aby wyrazić swoją opinię na jego temat.
Dla mnie ważny jest KAŻDY komentarz, każda informacja o tym, że ktoś tu był, poznał moje myśli. I pozostawił po sobie ślad :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...