sobota, 1 października 2011

Już kolejny "come back"!

Od ponad miesiąca nie udało mi się tu zawitać. Nie miałam żadnych motywacji, ani też konkretnego powodu - aż strach się przyznać, ale podczas ostatnich tygodni wakacji i września nie przeczytałam ani jednej książki! Nie licząc Dżumy, która jest moją lekturą.

Teraz postanowiłam nadrobić zaległości - przez weekend będę plackiem leżała w łóżku z kołdrą pod samą brodę, bo dopadło mnie wstrętne przeziębienie! Już zabrałam się za czytanie Zemsty Łazarza, napisanej przez Ludluma. Mam nadzieję, że uda mi się ją skończyć i zacznę czytać kolejną książkę zanim zwali się na mnie kolejna porcja prac domowych i sprawdzianów z wszystkich możliwych przedmiotów.

Co robiłam w czasie tego miesiąca, ze  nie znalazłam ani chwili na czytanie? Dobre pytanie. Powinnam się nad tym trochę zastanowić i kolejny miesiąc zaplanować tak, żeby udało mi się wygospodarować czas dla książek. Będzie to taka odskocznia między liczeniem prędkości mijających się pociągów i uczeniem się chemicznej budowy aminokwasów. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli udało Ci się znaleźć chwilkę czasu, po to, aby przeczytać powyższy tekst, proszę, znajdź drugą chwilkę, aby wyrazić swoją opinię na jego temat.
Dla mnie ważny jest KAŻDY komentarz, każda informacja o tym, że ktoś tu był, poznał moje myśli. I pozostawił po sobie ślad :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...